תקלה וואטסאפ : Russan: מרכך כביסה בדין חדש - לפי שעה לא ברור מקור התקלה, אך על פי הדיווחים, .

כמו כן, בסוכנות הידיעות רויטרס נכתב כי גם בטוויטר, בגוגל, אמזון וטיקטוק נרשמו שיבושים. עבור אל הגדרות android ו הסר את גוגל חשבון מהטלפון (הגדרות> משתמשים וחשבונות > חשבון> הסר חשבון). יש צורך להפעיל מחדש את הטלפון, או לכבות ולהדליק . האם גם אצלכם קיימת תקלה דומה? לפי הדיווחים, לא ניתן להיכנס לשירותיהן באפליקציות ובאתרי האינטרנט.

יש צורך להפעיל מחדש את הטלפון, או לכבות ולהדליק . -×'אנר â€
-×'אנר â€" SmartStep â€" סמארט סטפ from i2.wp.com
האם גם אצלכם קיימת תקלה דומה? לפי הדיווחים, לא ניתן להיכנס לשירותיהן באפליקציות ובאתרי האינטרנט. לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות. לפי שעה לא ברור מקור התקלה, אך על פי הדיווחים, . כמו כן, בסוכנות הידיעות רויטרס נכתב כי גם בטוויטר, בגוגל, אמזון וטיקטוק נרשמו שיבושים. עבור אל הגדרות android ו הסר את גוגל חשבון מהטלפון (הגדרות> משתמשים וחשבונות > חשבון> הסר חשבון). משעות הערב המוקדמות משתמשים ברחבי העולם לא מצליחים להתחבר לרשת החברתית ולווטסאפ ואינסטגרם שבבעלותה; סרוגים | אפליקציות פייסבוק, וואטסאפ ואינסטגרם הושבתו בכל העולם למשך יותר משעתיים.

לפי הדיווחים, לא ניתן להיכנס לשירותיהן באפליקציות ובאתרי האינטרנט.

הפופולארית ביותר היא אפליקציית וואטסאפ שקרסה כמו האפליקציה של פייסבוק עצמה, וכן גם הרשתות החברתיות הנוספות שבבעלות פייסבוק, ושאר הפיצ'רים . גולשים מכל רחבי העולם מדווחים על תקלה בכניסה לשירותים של וואטסאפ, אינסטגרם ופייסבוק. לא ניתן לשלוח או לקבל הודעות. דיווחים גם על תקלות באמזון, גוגל, . עבור אל הגדרות android ו הסר את גוגל חשבון מהטלפון (הגדרות> משתמשים וחשבונות > חשבון> הסר חשבון). לפי הדיווחים, לא ניתן להיכנס לשירותיהן באפליקציות ובאתרי האינטרנט. גולשים שונים מדווחים על תקלה באפליקציית וואטסאפ. האם גם אצלכם קיימת תקלה דומה? כמו כן, בסוכנות הידיעות רויטרס נכתב כי גם בטוויטר, בגוגל, אמזון וטיקטוק נרשמו שיבושים. משעות הערב המוקדמות משתמשים ברחבי העולם לא מצליחים להתחבר לרשת החברתית ולווטסאפ ואינסטגרם שבבעלותה; יתכן שלא תידרשו למחוק ולהתקין מחדש את whatsapp. לאחר שהאפליקציות הפופולריות whatsapp, פייסבוק ואינסטגרם קרסו אתמול, ועל כן, לא ניתן היה לרענן את האפליקציות, . יש צורך להפעיל מחדש את הטלפון, או לכבות ולהדליק .

לפי שעה לא ברור מקור התקלה, אך על פי הדיווחים, . לפי הדיווחים, לא ניתן להיכנס לשירותיהן באפליקציות ובאתרי האינטרנט. האם גם אצלכם קיימת תקלה דומה? לאחר שהאפליקציות הפופולריות whatsapp, פייסבוק ואינסטגרם קרסו אתמול, ועל כן, לא ניתן היה לרענן את האפליקציות, . כעבור שעות של תקלה עולמית:

לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות. תמונ×
תמונ×" from sns-rg.co.il
כמו כן, בסוכנות הידיעות רויטרס נכתב כי גם בטוויטר, בגוגל, אמזון וטיקטוק נרשמו שיבושים. הפופולארית ביותר היא אפליקציית וואטסאפ שקרסה כמו האפליקציה של פייסבוק עצמה, וכן גם הרשתות החברתיות הנוספות שבבעלות פייסבוק, ושאר הפיצ'רים . משתמשים מדווחים על תקלה באפליקציות וואטסאפ וכן ברשתות חברתיות נוספות. כעבור שעות של תקלה עולמית: דיווחים גם על תקלות באמזון, גוגל, . האם גם אצלכם קיימת תקלה דומה? לאחר שהאפליקציות הפופולריות whatsapp, פייסבוק ואינסטגרם קרסו אתמול, ועל כן, לא ניתן היה לרענן את האפליקציות, . עבור אל הגדרות android ו הסר את גוגל חשבון מהטלפון (הגדרות> משתמשים וחשבונות > חשבון> הסר חשבון).

עבור אל הגדרות android ו הסר את גוגל חשבון מהטלפון (הגדרות> משתמשים וחשבונות > חשבון> הסר חשבון).

גולשים שונים מדווחים על תקלה באפליקציית וואטסאפ. כמו כן, בסוכנות הידיעות רויטרס נכתב כי גם בטוויטר, בגוגל, אמזון וטיקטוק נרשמו שיבושים. לאחר שהאפליקציות הפופולריות whatsapp, פייסבוק ואינסטגרם קרסו אתמול, ועל כן, לא ניתן היה לרענן את האפליקציות, . משעות הערב המוקדמות משתמשים ברחבי העולם לא מצליחים להתחבר לרשת החברתית ולווטסאפ ואינסטגרם שבבעלותה; לא ניתן לשלוח או לקבל הודעות. לפי שעה לא ברור מקור התקלה, אך על פי הדיווחים, . דיווחים גם על תקלות באמזון, גוגל, . האם גם אצלכם קיימת תקלה דומה? לפי הדיווחים, לא ניתן להיכנס לשירותיהן באפליקציות ובאתרי האינטרנט. יתכן שלא תידרשו למחוק ולהתקין מחדש את whatsapp. משתמשים מדווחים על תקלה באפליקציות וואטסאפ וכן ברשתות חברתיות נוספות. כעבור שעות של תקלה עולמית: יש צורך להפעיל מחדש את הטלפון, או לכבות ולהדליק .

יש צורך להפעיל מחדש את הטלפון, או לכבות ולהדליק . הפופולארית ביותר היא אפליקציית וואטסאפ שקרסה כמו האפליקציה של פייסבוק עצמה, וכן גם הרשתות החברתיות הנוספות שבבעלות פייסבוק, ושאר הפיצ'רים . לא ניתן לשלוח או לקבל הודעות. עבור אל הגדרות android ו הסר את גוגל חשבון מהטלפון (הגדרות> משתמשים וחשבונות > חשבון> הסר חשבון). לפי שעה לא ברור מקור התקלה, אך על פי הדיווחים, .

משעות הערב המוקדמות משתמשים ברחבי העולם לא מצליחים להתחבר לרשת החברתית ולווטסאפ ואינסטגרם שבבעלותה; We4G | WhatsHub
We4G | WhatsHub from whatshub.co.il
דיווחים גם על תקלות באמזון, גוגל, . משעות הערב המוקדמות משתמשים ברחבי העולם לא מצליחים להתחבר לרשת החברתית ולווטסאפ ואינסטגרם שבבעלותה; לאחר שהאפליקציות הפופולריות whatsapp, פייסבוק ואינסטגרם קרסו אתמול, ועל כן, לא ניתן היה לרענן את האפליקציות, . כעבור שעות של תקלה עולמית: משתמשים מדווחים על תקלה באפליקציות וואטסאפ וכן ברשתות חברתיות נוספות. עבור אל הגדרות android ו הסר את גוגל חשבון מהטלפון (הגדרות> משתמשים וחשבונות > חשבון> הסר חשבון). יתכן שלא תידרשו למחוק ולהתקין מחדש את whatsapp. האם גם אצלכם קיימת תקלה דומה?

לפי שעה לא ברור מקור התקלה, אך על פי הדיווחים, .

לאחר שהאפליקציות הפופולריות whatsapp, פייסבוק ואינסטגרם קרסו אתמול, ועל כן, לא ניתן היה לרענן את האפליקציות, . האם גם אצלכם קיימת תקלה דומה? לפי הדיווחים, לא ניתן להיכנס לשירותיהן באפליקציות ובאתרי האינטרנט. גולשים שונים מדווחים על תקלה באפליקציית וואטסאפ. סרוגים | אפליקציות פייסבוק, וואטסאפ ואינסטגרם הושבתו בכל העולם למשך יותר משעתיים. לפי שעה לא ברור מקור התקלה, אך על פי הדיווחים, . יש צורך להפעיל מחדש את הטלפון, או לכבות ולהדליק . משתמשים מדווחים על תקלה באפליקציות וואטסאפ וכן ברשתות חברתיות נוספות. עבור אל הגדרות android ו הסר את גוגל חשבון מהטלפון (הגדרות> משתמשים וחשבונות > חשבון> הסר חשבון). כעבור שעות של תקלה עולמית: דיווחים גם על תקלות באמזון, גוגל, . יתכן שלא תידרשו למחוק ולהתקין מחדש את whatsapp. לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות.

תקלה וואטסאפ : Russan: מרכך ×›×'יס×" ×'×"ין ×—×"ש - לפי שעה לא ברור מקור התקלה, אך על פי הדיווחים, .. הפופולארית ביותר היא אפליקציית וואטסאפ שקרסה כמו האפליקציה של פייסבוק עצמה, וכן גם הרשתות החברתיות הנוספות שבבעלות פייסבוק, ושאר הפיצ'רים . משתמשים מדווחים על תקלה באפליקציות וואטסאפ וכן ברשתות חברתיות נוספות. לפי שעה לא ברור מקור התקלה, אך על פי הדיווחים, . האם גם אצלכם קיימת תקלה דומה? לא ניתן לשלוח ולקבל הודעות.